French Week (Non-Participants)

Attitude to the ´French Week´ from the view of non-participating dealers. Topics: Extent to which informed about the ´French Week´; reasons for non-participation; influence of the advertising week on the development of turnover; earlier participation in the ´French Week´. Demography: occupation.

Einstellung zur ´Französischen Woche´ aus der Sicht von nichtteilnehmenden Händlern. Themen: Informiertheit über die ´Französische Woche´; Gründe für die Nichtteilnahme; Einfluss der Werbewoche auf die Umsatzentwicklung; frühere Teilnahme an der ´Französischen Woche´. Demographie: Beruf.

No exact information is available about the sampling procedure.

Keine näheren Angaben

Oral survey with standardized questionnaire

Mündliche Befragung mit standardisiertem Fragebogen

Identifier
Source https://search.gesis.org/research_data/ZA0378?lang=de
Metadata Access https://datacatalogue.cessda.eu/oai-pmh/v0/oai?verb=GetRecord&metadataPrefix=oai_ddi25&identifier=af906fb11cb402ff82c64cc65578f9ef4b1b978cf5f2ace2f40db24f0c345984
Provenance
Creator EMNID, Bielefeld
Publisher GESIS Data Archive for the Social Sciences; GESIS Datenarchiv für Sozialwissenschaften
Publication Year 1965
Rights B - Data and documents are released for academic research and teaching, if the results won't be published. If any publications or any further work on the results is planned, permission must be obtained by the Data Archive.; B - Daten und Dokumente sind für die akademische Forschung und Lehre freigegeben, wenn die Ergebnisse nicht veröffentlicht werden. Sollte eine Veröffentlichung oder eine weitergehende Verarbeitung der Ergebnisse geplant sein, ist eine Genehmigung über das Datenarchiv einzuholen.
OpenAccess true
Contact http://www.gesis.org/
Representation
Language English; German
Discipline Social Sciences